Szkoła integracyjna zobowiązuje ey

Ale oni cholera tępi są. Nie dość, że po samych twarzach można ich zaszufladkować jako ostatnich idiotów, to jeszcze muszą się tak zachowywać. Nie, wróć – nie muszą. Oni po prostu tacy głupi są.
Przynajmniej od tej jednej dziewczyny oczekiwałabym coś więcej – jako jedna z dwóch (druga to już w ogóle, ja nie wiem jak ją wychowali) w klasie IT, powinna jakoś wbić trochę rozsądku do ich pustych łepetyn. Ale nie, ona tylko zniża się do ich poziomu. Chyba że i ona nie musi.

Bo widzicie, ja nie chcę mieszać wszystkich z gnojem, ale w tym przypadku inaczej się nie da. W żaden sposób. A co dodatkowo pogarsza sytuację? To, że jest to grupa niemieckiego. A co to oznacza? No chociażby śmianie się z takich rzeczy jak „gehe” („haha lol geje XDDDD”) czy generalnie z twardej niemieckiej wymowy. Jak pieprzone bachory.
Zachowują się jak ograniczeni umysłowo (szkoła integracyjna zobowiązuje ey) i to nie w taki sposób, który ewentualnie dałoby się ignorować. A ja myślałam, że klasa informatyczna powinna mieć choć trochę wyższy poziom i strasznie cieszę się, że w końcu do niej nie poszłam. Bo chociaż jesteśmy uważani za jedną z najleniwszych (lecz ambitnych – plus dla nas) klas, to przynajmniej nie ma u nas tylko najgorszych pojebów (poza tą jedną porażką życiową, ale to już nie na moje nerwy).

Wracając do niemieckiego – to przez nich nie jestem w stanie pracować (choć jest to wbrew terapeutycznemu sposobowi wyrażania się, bo zrzucam winę na innych, ale kij z tym). Na początku jeszcze próbowałam, starałam się, ale po jakimś uznałam, że to bez sensu. Za bardzo wyprowadzają mnie z równowagi. Więc zawsze tylko piszę coś swojego, jak teraz, albo robię coś na telefonie.
Inaczej po prostu się NIE DA.
Gówniarze jedni, no.

Jeszcze tylko 15 minut.


Chciałabym coś sprostować. Ja generalnie nie jestem osobą jakoś specjalnie nienawistną osobą i raczej stronię od przekleństw (wersja robocza napisana na kartce była bardziej wulgarna), ale pewnych rzeczy czy ludzi zwyczajnie nie toleruję i inaczej nie potrafię.

Bo tacy są ludzie.

Skomentuj

