Halo? Próba, 1, 2, 3

Hello and welcome to… whatever this is.

Jestem Aleks, pseudonim Lex. Tak, tak, wiem, niesamowicie oryginalnie. Jestem bardzo przeciętną licealistką w bardzo przeciętnej warszawskiej szkole. Niestabilność emocjonalną mam stwierdzoną przez tzw. specjalistów, ale skąd ta zwichrowana psychika?

Podejrzwają u mnie borderline. Dlaczego tylko podejrzewają, chociaż według wszystkich, którzy mnie znają, już dawno powinni to potwierdzić odpowiednim papierkiem? Ponieważ według kryteriów jestem za młoda. Wiecie, osobowość jeszcze się kształtuje. Najlepsze jest to gadanie- O właśnie, mogę pisać posty o szpitalu. Byłam hospitalowana dwa razy. W każdym razie, najlepsze jest to gadanie, że wszystko przez hormony. Bo ty młoda jesteś, każdy nastolatek ma takie wahania, spokojnie, to minie za kilka lat. Gdyby to były tylko hormony, to zapewniam was, nie byłoby aż tak źle.

Mam wrażenie, że możecie postrzegać to, o czym tu piszę, za próbę zwrócenia na siebie uwagi. Ale ja tak naprawdę tego nie potrzebuję. Chcę tylko być szczera sama ze sobą, bez potrzeby ukrywania czegokolwiek. Bo faktem jest, że najgorszy okres, w towarzystwie mocnej depresji, jest już za mną. Teraz jestem w stanie spojrzeć na to spokojniej, z innej perspektywy. I mam nadzieję, że mi się uda. Że uda mi się pokonać obecne demony. (Dosłownie – coś jest w korytarzu w moim mieszkaniu.)

I zapomniałam, co jeszcze miałam napisać.

A, właśnie. O czym właściwie będzie ten blog? O wszystkim. Mam fioła, jak zresztą widać po tle, na punkcie kosmosu (wiedzieliście, że Uran był na początku nazywany George? Wyobraźcie sobie: Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, JERZY), więc przede wszystkim tego można się spodziewać. Reszta wyjdzie w praniu.

A, i mam zaburzenia odżywiania. Wybaczcie, jeśli i o tym będę czasami pisać.

Skomentuj

